Jak zamawiać poprzez sklep internetowy- procedury realizacji:
1. Aby złożyć u nas zamówienie, należy kliknąć wybrany produkt w galerii.
2. Z rozwijanego menu należy wybrać jeden z wariantów produktu (np. dla kopert: kolor - jeśli jest dostępna taka opcja). W przypadku pominięcia tej czynności sklep automatycznie przypisze pierwszy (widoczny na karcie produktu) wariant.
W przypadku zaproszeń ślubnych czy winietek należy tylko dokonać zakupu odpowiedniej ilości produktu a parametry do zaproszeń takie jak: kolorystyka, wybór tekstów należy przesłać do nas mailowo po zakupie.
3. Następnie należy wpisać wybraną ilość sztuk danego produktu i nacisnąć "Dodaj do koszyka".
4. Z tego poziomu można przejść "Do kasy" lub kontynuować dalsze zakupy.
5. Po przejściu "Do kasy" należy uzupełnić dane o płatności i wysyłce:
a) Wybrać dokument sprzedaży: paragon lub faktura VAT,
b) Zaakceptować lub zmienić dane zamawiającego i dane do wysyłki,
c) Wybrać sposób wysyłki,
d) Wybrać sposób zapłaty,
e) Dodać komentarz do zamówienia.
6. Po naciśnięciu ikony "Kontynuuj" nastąpi przeniesienie do zakładki podsumowującej zamówienie. Z tego poziomu można jeszcze edytować większość danych z zamówienia.
7. Jeśli wszystko się zgadza należy kliknąć "Potwierdź zamówienie". Dzięki temu Państwa zamówienie zostanie do nas wysłane.
8. Program sklepu automatycznie wyśle do Państwa e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
W przypadku kłopotów technicznych z przesłaniem formularza, przyjmujemy również zamówienia poprzez e-mail i wysłane pod adres sklep[małpa]zaproszeniaslub.pl
9. Potwierdzone zamówienie dociera do nas automatycznie. Zamówienie otrzyma wtedy status: "Zamówienie przyjęte".
10. W przypadku produktów personalizowanych po dokonaniu przez Państwa wyboru przesyłamy do Państwa w ciągu 1 dnia roboczego email zawierający niezbędne dane i wskazówki.
11. Należy przesłać do nas mailem informację o akceptacji projektu lub dokonać zmian. Projekt graficzny + dwie zmiany - wliczone są w cenę zaproszeń. Kolejne poprawki płatne są dodatkowo 10,00zł .
12. Po ostatecznej akceptacji projektu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie przystępujemy do realizacji zamówienia. Zamówienie otrzyma wówczas status "Zamówienie realizowane".
13. Czas realizacji zamówienia:
- w przypadku produktów personalizowanych: wynosi maksymalnie do 10 dni roboczych (dla większości zamówień czas realizacji nie przekracza 5 dni roboczych).
- w przypadku produktów niepersonalizowanych: wynosi do 5 dni roboczych.
W przypadku braku towaru w magazynie i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, klient zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany e-mailem wraz z informacją o przewidywanym terminie realizacji zamówienia i wysyłki. W takim przypadku Klient ma możliwość zmienić zamówienie, realizować jego część, oczekiwać na realizację całości zamówienia lub anulować zamówienie. Wszystkie opóźnienia będą rekompensowane w postaci rabatów, dodatkowych sztuk produktu lub prezentów.
14. Po zakończeniu realizacji zamówienie jest pakowane i przygotowywane do wysyłki. Otrzymuje ono wtedy status: "Zamówione towary wysłane". Czas dostarczenia produktów wysłanych priorytetem za pomocą Poczty Polskiej wynosi średnio 2-3 dni robocze a za pomocą firmy kurierskiej 1-2 dni robocze.
15. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o kontakt, celem potwierdzenia, czy zamówione produkty do Państwa dotarły i czy spełniają Państwa oczekiwania. Prosimy o kontakt mailowy lub poprzez wystawienie recenzji w sklepie internetowym na karcie produktu.
16. Jeśli będą Państwo zadowoleni z naszych produktów i usług prosimy o polecenie naszego sklepu swoim znajomym.