Wysyłka
jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatem w kilku wariantach:
2. Przesyłka kurierska firmą Pocztex:
- do 10kg - 17,00zł,
- do 20kg - 20,00zł
3. Paczkomaty InPost:
- do 0,5kg - 14,00zł,
- do 1kg - 15,00zł,
- do 30kg - 16,00zł.
Przy przesyłkach zagranicznych korzystamy wyłącznie z usług Poczty Polskiej.
Ceny wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie w zależności od kraju i wagi zamówienia.
Nasze produkty wysyłamy wyłącznie na terenie Europy.
Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.
Czas, w jakim poczta przesyła paczki krajowe to 1 do 5 dni, w zależności od sprawności działania miejscowego urzędu pocztowego.
Czas doręczania paczek za pośrednictwem firmy kurierskiej i paczkomatu z reguły wynosi 1-2 dni robocze.
Towar wysyłamy zawsze w zabezpieczonych i usztywnionych paczkach lub kopertach bąbelkowych (w przypadku drobnych zamówień).
Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji o wysłaniu, należy się z nami skontaktować, podając swoje dane, datę dokonania wpłaty, dokładną kwotę i adres do wysyłki (dane te potrzebne są nam, aby podać Państwu numer nadania paczki, z którym należy udać się na pocztę).
Udostępniamy naszym Klientom możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Zwroty
Ponieważ większość sprzedawanych produktów jest dostosowywana pod indywidualne zamówienia Klienta, to zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego: "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.
Produkty, które nie są personalizowane mogą zostać zwrócone przez Klienta w stanie nienaruszonym. Należy wówczas w terminie do 14 dni roboczych pisemnie poinformować przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Następnie w terminie 14 dni Klient powinien zwrócić towar. Zwracane towary muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym (nie mogą nosić śladów użytkowania).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną Klientowi odesłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Zwroty są możliwe jedynie w następujących przypadkach, gdy:
- Produkty nie były wykonywane na zamówienie, drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie (nie posiadają cech i wartości przypisanych pod konkretnego Klienta).
- Produkty nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
- Klient dostarczy zwracane produkty do siedziby firmy Jumika.
- Odstąpienie od umowy jest dokonane w terminie 14 dni roboczych, w formie pisemnej oraz jest dostarczone do siedziby firmy Jumika osobiście, listownie lub przez e-mail.
W takim przypadku Klient najpierw kontaktuje się mailowo z naszą firmą na adres: sklep[małpa]zaproszeniaslub.pl . Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (rachunku, faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji. Każdy zwrot musi być uzgodniony ze sklepem, w przeciwnym wypadku paczka może nie zostać przyjęta.
Następnie Klient odsyła zakupiony towar, załączając pismo informujące o zwrocie towaru i numerze konta lub adresu, na które zostaną zwrócone pieniądze za zakupione produkty. Pieniądze zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający zobowiązuje się na swój koszt w terminie 14 dni naprawić lub wykonać ponownie poprawne produkty, a jeśli to niemożliwe Kupujący ma prawo odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Koszty związane z dostarczeniem niezgodnego towaru pokrywa wtedy Sprzedający. Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zastrzeżone P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka - 2023