sklep@zaproszeniaslub.pl tel. 607-884-973 pn-pt 9:00-17:00 sb 9:00-13:00
1 » Reklamacje2

Reklamacje

Reklamacje:

W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać Pocztą Polską Priorytetem BEZ POBRANIA na adres sklepu: P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka, Inwałd, ul. Zagórnicka 22, 34-120 Andrychów.

W przypadku stwierdzenia wad nadruku na zaproszeniach lub innej papeterii ślubnej, prosimy odesłać drogą pocztową (paczka priorytetowa) na adres siedziby firmy reklamowany nakład wraz z paragonem lub fakturą. Przesyłkę prosimy starannie zapakować. Firma Jumika nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji wadliwe druki/ produkty zostaną nieodpłatnie uzupełnione i komplet zostanie nieodpłatnie wysłany do klienta.

Koszty związane z odesłaniem towaru podlegającego reklamacji firma Jumika zwróci natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Jeśli nie będziemy mieli możliwości uzupełnienia wadliwych produktów, zwrócimy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktów i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej. Przypominamy, iż żadne przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta dotyczące na przykład koloru, czy proporcji nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. W przypadku wydruku nie podlegają reklamacji nieznaczne odchylenia od wzorca kolorystycznego.

Po akceptacji i zatwierdzeniu składu tekstu na zaproszeniach i innej papeterii ślubnej nie uwzględniamy reklamacji związanych z błędami i wadami tekstu. Firma Jumika nie ocenia poprawności przekazanych do druku tekstów i nie wyszukuje w nich ewentualnych błędów.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela zawierającego podpis pracownika poczty- osoby dostarczającej przesyłkę. Brak protokołu znacznie utrudnia nam dochodzenie roszczeń z tego tytułu w stosunku do przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Kupujący powinien zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa zastrzeżone P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka - 2018