Kategorie

Kontakt

  • P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka
    NIP: 551-241-03-30
  • E-mail:sklep@zaproszeniaslub.pl
  • Telefon607 884 973
  • Godziny działania sklepukontakt telefoniczny: 9:00-18:00 kontakt mailowy: 8:00-20:00

Kategorie aktualności

Napisali o nas

  • Sufler
  • SBT

Reklama

dekoracje ślubne Andrychów

we dwoje

» Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty

Wysyłka
jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej w kilku wariantach:
1. Przesyłka listowa priorytetowa przy zakupie niewielkiej ilości sztuk produktów
     - o wadze nieprzekraczającej 70g - ok. 8,00zł(dla zamówień próbek)
     - o wadze nieprzekraczającej 300g - ok. 11,00zł (ok. 10 sztuk zaproszeń, 40 sztuk winietek, 80 wkładek do zaproszeń lub zawieszek)
 
2. Paczka pocztowa 48 - w zależności od wagi:
     - do 0.5kg - ok. 14,50zł,

     - do 5.0kg - ok. 18,50zł,
     - do 10.0kg - ok. 25,00zł,

3. Przesyłka kurierska firmą FedEx:
     - do 10kg - 15,00zł,
     - do 20kg - 20,00zł

    

Przy przesyłkach zagranicznych korzystamy wyłącznie z usług Poczty Polskiej.
Ceny wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie w zależności od kraju i wagi zamówienia.
Nasze produkty wysyłamy wyłącznie na terenie Europy.


Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

Czas, w jakim poczta przesyła paczki krajowe to 1 do 5 dni, w zależności od sprawności działania miejscowego urzędu pocztowego.
Czas doręczania paczek za pośrednictwem firmy kurierskiej z reguły wynosi 1-2 dni robocze.

Towar wysyłamy zawsze w zabezpieczonych i usztywnionych paczkach lub kopertach bąbelkowych (w przypadku drobnych zamówień).

Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji o wysłaniu, należy się z nami skontaktować, podając swoje dane, datę dokonania wpłaty, dokładną kwotę i adres do wysyłki (dane te potrzebne są nam, aby podać Państwu numer nadania paczki, z którym należy udać się na pocztę).

Udostępniamy naszym Klientom możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.


Zwroty
Ponieważ większość sprzedawanych produktów jest dostosowywana pod indywidualne zamówienia Klienta, to zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego: "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

Produkty, które nie są personalizowane mogą zostać zwrócone przez Klienta w stanie nienaruszonym. Należy wówczas w terminie do 14 dni roboczych pisemnie poinformować przedsiębiorcę o odstąpieniu od umowy. Następnie w terminie 14 dni Klient powinien zwrócić towar. Zwracane towary muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym (nie mogą nosić śladów użytkowania).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną Klientowi odesłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.

Zwroty są możliwe jedynie w następujących przypadkach, gdy:
- Produkty nie były wykonywane na zamówienie, drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie (nie posiadają cech i wartości przypisanych pod konkretnego Klienta).
- Produkty nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
- Klient dostarczy zwracane produkty do siedziby firmy Jumika.
- Odstąpienie od umowy jest dokonane w terminie 14 dni roboczych, w formie pisemnej oraz jest dostarczone do siedziby firmy Jumika osobiście, listownie lub przez e-mail.

W takim przypadku Klient najpierw kontaktuje się mailowo z naszą firmą na adres: sklep[małpa]zaproszeniaslub.pl . Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (rachunku, faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji. Każdy zwrot musi być uzgodniony ze sklepem, w przeciwnym wypadku paczka może nie zostać przyjęta.

Następnie Klient odsyła zakupiony towar, załączając pismo informujące o zwrocie towaru i numerze konta lub adresu, na które zostaną zwrócone pieniądze za zakupione produkty. Pieniądze zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.

W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający zobowiązuje się na swój koszt w terminie 14 dni naprawić lub wykonać ponownie poprawne produkty, a jeśli to niemożliwe Kupujący ma prawo odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Koszty związane z dostarczeniem niezgodnego towaru pokrywa wtedy Sprzedający.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).